KRIJG GRIP OP JE GEZONDHEID
MET GEZONDHEIDSTESTEN VOOR THUIS
Suresy is een nieuw gezondheidsplatform voor particulieren en bedrijven. Het merk biedt een kraakheldere online kennisbank voor de meest voorkomende gezondheidskwalen met daarbij betrouwbare gezondheidstesten voor thuis. Je neemt een test zelf thuis af, stuurt het materiaal op naar het laboratorium en ontvangt de uitslag in een beveiligde online omgeving. Suresy helpt je zo om betrouwbaar, snel en makkelijk je persoonlijke gezondheid te begrijpen en onderzoeken.
VAN MERKNAAM TOT CAMPAGNES
Revitalize was vanaf het prille begin betrokken bij de ontwikkeling van Suresy. Zo hebben wij o.a. de merknaam, visuele merkidentiteit, fotografie, communicatiecampagnes en content voor de website ontwikkeld. Daarbij hebben we samen met het Suresy team zeer klinische materie op een laagdrempelige en kleurrijke manier verpakt. Het resultaat is een vriendelijk no-nonsense merk dat je kunt vertrouwen én waar je blij van wordt.
GRIP OP JE GEZONDHEID
Als het gaat om je gezondheid wil iedereen graag onduidelijkheid de wereld uit helpen en zekerheid krijgen. Je wilt er zeker van zijn dat je gezond bent én blijft. Maar wanneer je veelvoorkomende kwaaltjes gaat googelen zie je al snel door de bomen het bos niet meer. Ook schaamte en een gebrek aan tijd of urgentie blijken redenen voor mensen om twijfels over hun gezondheid niet te onderzoeken. Met onnodige negatieve gevolgen. Dat probleem verhelpt Suresy door jou betrouwbaar, makkelijk en snel grip te geven op je eigen gezondheid.
HOGE VERWACHTINGEN
In april 2022 is het Suresy platform gelanceerd en zijn de eerste digitale campagnes live gegaan. De ambities van het Suresy team zijn groot. In 2022 wordt gewerkt aan de landelijke uitrol van het merk en daarnaast zijn er plannen voor internationalisering. Marija Djulabic, Marketing & Communicatie expert van moederorganisatie Microbe&Lab zegt over de samenwerking: