
CANCER CENTER AMSTERDAM
DE BESTE ZORG BIJ KANKER
Als de diagnose kanker wordt gesteld, wil je de best mogelijke zorg ontvangen met de hoogste kans op overleven en de beste kwaliteit van leven. Het Amsterdam UMC biedt deze zorg op topniveau vanuit het Cancer Center Amsterdam waar onderzoek, opleiding en zorg samenkomen. Medewerkers ontwikkelen, onderzoeken en delen inzichten over het voorkomen, opsporen, genezen en leven met kanker.
VAN CONTENT NAAR DESIGN
In 2019 selecteerde Amsterdam UMC ons bureau om samen aan de slag te gaan met het allereerste 'Jaaroverzicht’ van het Cancer Center Amsterdam. Een document dat de resultaten en successen van het centrum communiceert om het zo duidelijker en krachtiger te positioneren. Ons designproject voor het jaaroverzicht werd ook één van de eerste toepassingen van de nieuwe visuele merkidentiteit van het fusiemerk Amsterdam UMC (voorheen VUmc en AMC).
VERZAMELEN, VISUALISEREN EN VERSPREIDEN
REVITALIZE rebranding agency heeft een creatief en veelzijdig format ontwikkeld voor de opmaak van de jaaroverzichten. We verzamelen samen met onze contactpersonen informatie en beeldmateriaal uit de organisatie om de benodigde content te ontwikkelen. Ook wordt jaarlijks een nieuwe thematiek voor het jaaroverzicht gekozen waar wij een bijpassend coverbeeld voor visualiseren. Het document wordt zowel gedrukt, als digitaal verspreid onder medewerkers en geïnteresseerden.
EERBETOON AAN ALLE BETROKKENEN
Het ‘Cancer Center Amsterdam Jaaroverzicht’ is een terugkerend eerbetoon geworden aan alle betrokken artsen, onderzoekers, zorgpersoneel en patiënten. Inmiddels heeft Revitalize rebranding agency met veel toewijding en trots 3 jaaroverzichten gemaakt voor het Cancer Center Amsterdam. Waar de 2018 editie nog bestond uit 34 pagina's content, is de 2020 editie inmiddels uitgegroeid tot een document van maar liefst 80 pagina's aan feiten, interviews, nieuws en achtergrondverhalen.
“Dankzij Revitalize maken we prachtige jaaroverzichten waarmee we het Cancer Center Amsterdam van Amsterdam UMC goed onder de aandacht kunnen brengen van onze medewerkers en relaties. Revitalize verrast ons hierbij met creatieve vormgeving.”
meer weten over deze case?
